Kokiskashop.pl

Sklep Kokiskashop powstał w 2008 roku, kiedy to e-sklep stworzony dla rozrywki stał się z dnia na dzień rozwijającą firmą. Jednego dnia wysłano 6 przesyłek a następnego dnia już trzeba było wysłać 60. Z początkowego amatorskiego podejścia zmieniśmy się w profesjonalistów. Nie spoczywamy jednak na laurach i nieustannie dążymy do doskonalenia się, aby zapewnić naszym klientom jak najlepszą obsługę. Pamiętamy nasze początki i dlatego wciąż mamy ciepłe i przyjazne podejście, które utrzymujemy nie tylko w firmie, ale przede wszystkim w komunikacji z klientami.

  • 99% towaru w magazynie i wysyłka w ciągu dwóch dni
  • linia telefoniczna w godzinach od 8:30 - 19:30 7 dni w tygodniu,
  • gdzie możesz zapytać naszych operatorów o wszystko
    - zawsze porozmawiasz z żywą osobą, a nie z automatem.
  • szeroki wybór w jednym miejscu
    ... obecnie możesz u nas kupić niezbędne i dekoracyjne artykuły do ​​domu i ogrodu, rodziny z dziećmi również znajdą u nas dla siebie produkty, mamy szeroki wybór zabawek. W kategorii sport znajdują się artykuły i sprzęt do niemal wszystkich rodzajów sportów, a w kategorii wolny czas wybrane produkty, z którymi będziesz się dobrze bawić. Nieustannie poszukujemy nowych dostawców, aby jeszcze bardziej poszerzyć ten asortyment.
  • szybkie płatności online
    w ramach rozszerzenia usług dla naszych klientów rozpoczęliśmy współpracę z firmą ComGate, która pośredniczy w szybkich płatnościach internetowych. Płatności są u nas w oka mgnieniu co przyspiesza wysyłkę produktów.
 
 

Nasza firma 25 maja 2015 roku otrzymała Czeski Certyfikat Jakości od Stowarzyszenia Handlu Elektronicznego (APEK)

  • Sprzedaż produktów online zgodnie z prawem europejskim (zaufany, zweryfikowany i certyfikowany e-sklep)
  • Przejrzystość zakupu przed, w trakcie i po samym zakupie
  • Pełne i zgodne z prawdą informowanie konsumenta o operatorze sklepu internetowego (siedziba przedsiębiorcy, kontakty do osób odpowiedzialnych itp.).
  • Pełne i prawdziwe informacje o towarach i cenach, oraz o wszystkich opłatach.
  • Jak dokonuje się zakupu (zasady zakupów, warunki handlowe).
  • Ważne informacje dotyczące realizacji zamówienia (sposób dostawy, opcje płatności, opłata pocztowa i cena opakowania)
  • Informacja o sposobie rozpatrzenia reklamacji i jej przebiegu (Procedura reklamacyjna).
  • Komunikacja z klientami (odpowiedzi na maile, telefony itp.).
  • Spełnia wymagania prawne, określone w szczególności przez dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady, Kodeks Cywilny oraz inne normy.

Jeżeli mają Państwo jakieś pytania

 
 
Wczytywanie
Wczytuję...